sobota, 5 marca 2011

O rety, zapomniany:O






Przed rokiem nabylam ten album, na ebay, tak sie zajęłam szkoła i przeprowadzka do lasu, że zapomniałam o nim na amen, niedopuszczczalno - niewybaczalne, ale odnalazłam ...ale jaka radocha była ...zastrzyk starych pocztówek....tu zupełnie dobry dzień:) . A z innej beczki - to zdanie kieruje do wszystkich facetów, narzeczonych, mężów, ojców i kochanków:P...."polecamy kibelek niepsutek"  do zabudowy taki, chowa się go glęboko pod pięknymi kafelkami, które wybierała dzielna żona, które kosztowały swoje ...im droższe tym wieksza zmarszczka i kropla potu na czole naszych partnerów:) świetna zabawa:P....no wiec ...."kibelek niepsutek" popsuć się nie może ....znajdzcie mi takiego, który sie odważy skuć piękne kafelki swej pięknej żony?:) Pozdrawiam moja podłą siostrę :)

5 komentarzy:

  1. napisalam ci takie piekny komentarz i go gdzies wcielo..ale kareluszki sliczniutkie i starutkie

    OdpowiedzUsuń
  2. http://graphicsfairy.blogspot.com/2011/01/vintage-valentines-day-clip-art.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wstawilam ci bloga gdzie babka prezentuje tez piekne kartki..musisz linka wkleic w wyszukiwarke..ma dos zawile prowadzonego ale fajne kartki..super

    OdpowiedzUsuń
  4. http://search.rubylane.com/search/,ss=josef+originals,style=4,gaw=1?gclid=CPHYrLKJuKcCFYMI3wodZku4-w

    OdpowiedzUsuń
  5. kibelek niepsutek pozostanie w mojej pamięci jako klasyka z gatunku "robię remont łazienki sam bo nikt tak jak ja tego nie zrobi", w końcu został zamontowany , kafelki przyklejone i koniec, game over, sayonara nawet zaworu z wodą nie zakręci się.
    Reasumując pozdrawiam moją niepodłą siostrę i trzymam kciuki za przedsięwzięcia remontowe Rafaela ........napisz co przedsięwziął z tymi dwoma workami gładzi które zawlókł do sypialni..

    kibelek co ma sie nie zepsuć nigdy
    trzymamy kciuki
    sisiamy w powietrzu

    OdpowiedzUsuń